El Mercadindio de TuttoTrieste.net





rubrica de consigli e proposte, una risposta per ogni tua question, la soluzion de tuti i tui problemi, l’analisi completa dei fati e dei misfati, ogni gropo sul suo petine


 

I bidoni pe'l drek


 

I xe comparsi come funghi per tuta la zità, xe un dei ultimi regali de l'aministrazion comunale che xe 'ndada fora con le votazioni del 2016: xe i bidoni per ingrumar el drek de can. Un chiaro e evidente segno de civiltà per una zità da le nobili origini austro-ungariche cariga de zitadini che ghe vol ben a sti cari amici con quatro zate.

Ma me domando: chi xe el fenomeno che se ga impensà de meter sti bidoni? Ossia, chi xe quel fenomeno che se ga impensà de meterli cussì in alto? Come se pol pensar che el can possi rivar a molarla la dentro che saria difizile anche per un omo alto do metri? Bon, forsi i paroni dei cani più pici pol tignirli in alto col daur dentro ma un che ga un doberman, un sanbernardo o un pastor tedesco come fa a alzarlo e a meterlo col daur dentro el buso? Bastava che i ii meteva un poco più in basso e tuto saria stado più fazile!


A parte gli scherzi: gentili padroni di cani, per cortesia, fate uso di questi utili bidoncini, è buona educazione lasciare pulito il marciapiede ed è un piccolo contributo a render più decorosa la nostra bella città. Grazie.


Trieste, 11 luglio 2016


 

 

scrivighe al Dindio, lui un consiglio te lo darà

mercadindio@tuttotrieste.net

 

eco i argomenti tratadi a dighelo al Dindio




 

 





"El MercaDindio" è un copyright di TuttoTrieste.net di Massimo Barbo

Il disegno del MercaDindio è stato realizzato da Alessandro Bonin

Tutti i diritti riservati - All rights reserved